Czy człowiek może żyć ?

Posted: 8 lutego 2015 in Bez kategorii

— Do zobaczenia.
Pasja, jaką Cristian przejawiał w każdym działaniu, oszałamiała mnie. Czułam, że mnie
pragnie. Byłam czyimś obiektem pożądania, ktoś stracił dla mnie głowę.
Miałam pół godziny, żeby zrobić 50 twarzy greya online pl się na bóstwo. Wyskoczyłam z łóżka i przeprowadziłam
błyskawiczną inspekcję szafy w celu znalezienia czegoś odpowiednio seksownego na ten
wieczór. Ostatecznie zdecydowałam się na obcisłe spodnie i koszulkę w czarno-białe paski, na
którą zarzuciłam wełniany sweterek z dużym dekoltem; do tego czarne pantofle na obcasie, ozdobione
kwiatkami z tkaniny.

50_twarzy_greya1422 50_twarzy_greya1423 50_twarzy_greya1424
Wyglądałam uwodzicielsko i elegancko, ale nie sztywno. To była idealna stylizacja na
kieliszek wina w pobliżudomu z mężczyzną moich snów. Ponadto miałam na sobie zapierający
dech w piersiach komplet bielizny, którykupiłam jakiś czas temu, a którego wciąż nie miałam
okazji wypróbować. W końcu ta inwestycja miała mi się zwrócić.
Nałożyłam błyszczyk na usta i przeczesałam włosy szczotką. Na koniec udekorowałam
swojego boba maleńką spinką z czarnym piórkiem. Byłam gotowa.
Wiedziałam, jaki będzie finał tego 50 twarzy greya online pl  wieczoru. Napięcie między nami sięgało zenitu i oboje
mieliśmy ochotęna seks. Zamierzałam mu się oddać i nic nie mogło zrujnować tej wyjątkowej
nocy. Tak przynajmniej wskazywały wszystkie znaki na niebie i ziemi.
Włożyłam płaszcz i złapałam czarną torbę z pikowanej skóry, a przed samym wyjściem
skropiłam się odrobiną perfum Chanel. Zamknęłam za sobą drzwi i zadowolona udałam się w
kierunku baru Moma.
Zastałam Cristiana stojącego przed lokalem z kieliszkiem wina w dłoni.
— Długo czekasz? — zapytałam, muskając jego usta.
— Całe życie — odpowiedział, całując mnie namiętnie.
Może i był to banalny tekst, ale dzięki jego talentowi aktorskiemu zabrzmiał tak głęboko,
że ugięły się podemną nogi.
Zamówiłam kieliszek wina i dałam się porwać miłości. Postrzegałam ten wieczór jako
mój nowy początek i chciałam, żeby wszystko było idealne. Cristian opowiadał mi, jak wypadła
sztuka, delikatnie całując mnie po szyi.
— Pięknie pachniesz.
W duchu podziękowałam Chanel, że stworzyła swoje wspaniałe perfumy N° 5. Nawet
Marilyn Monroe skrapiała się nimi przed snem, a ja tego wieczoru czułam się piękna niczym hollywoodzka
diwa.
Gdy dopiliśmy wino, ruszyliśmy w stronę domu. Co dwa metry przytulał mnie i całował,
dlatego też pokonanie pięciuset metrów, które dzieliły nas od mieszkania, trwało prawie godzinę.
Dotarliśmy do celu, klejąc się do 50 twarzy greya online pl  siebie niczym para nastolatków.
Przy drzwiach, kiedy szukałam w torebce kluczy, Cristian wyszeptał mi do ucha:
— Sprawmy, żeby ta noc trwała całą wieczność.
Wzięłam go za rękę i zaprowadziłam do sypialni. Rozbieraliśmy się powoli, nie przestając
się pieścić i całować. Wkrótce na dobre oddaliśmy się wieczności.
Dwa ty go dnie jak z baj ki
Dzwoniący budzik, który zerwał mnie w poniedziałkowy poranek, jawił mi się niczym
najokrutniejszy ze stworzonych przez człowieka wynalazków. Przespałam wiele godzin w ramionach
Cristiana i skręcało mniena samą myśl, że muszę iść do biura.
Wyłączyłam diabelskie narzędzie już po pierwszym sygnale i obróciłam się na drugi bok:
przyglądałam się, jak leży w moim łóżku pogrążony w błogim śnie. Następnie wstałam i w nadziei,
że wstąpi we mnie choćby odrobina energii, wzięłam długi prysznic. Zanim odkręciłam
wodę, powąchałam swoją skórę w zgięciu ramienia. Wciąż miałam na sobie jego zapach. Potem
udałam się do kuchni, aby przygotować sobie podwójną kawę.
Gdy wróciłam do pokoju, żeby poszukać ubrania,Cristian wciąż spał. Leżał odwrócony
do mnie plecami, a jego olśniewające loki opadały na poduszkę. Znowu zapragnęłam całować
jego nagie ramiona, ale stwierdziłam, że lepszym wyjściem będzie ulotnić się z wciążobecnym w
ustach przyjemnym posmakiem wspólnie spędzonej nocy.
Włożyłam dżinsy, koszulkę w paski i swetereki po wyciągnięciu starej pary kozaków na
szerokim obcasie, byłam gotowa stawić czoła pogodzie. W nocy ponownie zaczęło padać i od
tego czasu już nie przestawało.
Wróciłam do łazienki, żeby się umalować, i przez moment skupiłam się na swoim odbiciu
w lustrze. Mimo podkrążonych oczu moja cera wyglądała na promiennąi wypoczętą. Jak widać
miłość wpływała korzystnie zarówno na serce, jak i na ciało.
Postanowiłam zostawić Cristianowi liścik. Myślałam, żeby napisać coś równie namiętnego
jak Juliettenapisała Étienne’owi, ale stwierdziłam, że zdecydowanie za krótko spałam, a poza
tym nie chciałam go wystraszyć miłosnymi wyznaniami.
Po chwili zastanowienia szczerość wzięła górę nad romantyzmem: „To była wspaniała
noc. Mam nadzieję, że zobaczymy się dziś wieczorem. Przygotowałam ci kafetierę, wystarczy
wstawić ją na kuchenkę”. Przy całym zamieszaniu, które panowało w mojej głowie, to były najmilsze
słowa, jakie udało mi się sklecić.
W metrze uśmiechałam się do siebie, patrząc na zaspane, smutne twarze ludzi jadących w
poniedziałekdo pracy. Tego ranka 50 twarzy greya online pl  nic nie mogło mi popsuć nastroju.
W biurze zastałam Valentinę raczącą się jednym z tych obrzydliwych cappuccino z automatu.
Skinęłam głowąw jej stronę i skupiłam się na swojej kawie.
Ona jednak, przyjrzawszy mi się, zagaiła z uśmiechem:
— Dzień dobry, czyżby coś się wydarzyło?
Podniosłam wzrok znad automatu, próbując zrozumieć, o co jej chodzi. Skąd mogła wiedzieć
o Cristianie? Dopiero po chwili dotarł do mnie sens jej słów. Na śmierć zapomniałam
o randce w ciemno z jej znajomym!
— Zdaje się, że ktoś się nie wyspał…
Chyba musiała mieć jakiś radar. Bezbłędnie odgadywała, kiedy ktoś z nas przychodził do
pracy niewyspany. Prawdopodobnie musiała być jednym z najlepszychekspertów w dziedzinie
worków pod oczami na całym świecie.
— Tak…
Nie zamierzałam wchodzić w szczegóły. Nie chciałam dzielić się z nią moją przygodą,
ponieważ potrzebowałam czasu na wymyślenie jakiegoś wyjaśnienia kompletnej klapy z Franceskiem.
— W takim razie należą mi się podziękowania. Rozumiem, że randka się udała. —
Puściła do mnie oko i dała kuksańca w bok, a jej twarz przybrała złośliwy wyraz.
— Prawdę mówiąc, w sobotę coś mi wypadło i musiałam dość szybko opuścić twojego
znajomego. Przeproś go ode mnie, gdybyś przypadkiem się z nim słyszała — ucięłami wystrzeliłam
w stronę swojego biurka, żeby jak najszybciej zakończyć tę kłopotliwą rozmowę.
— Moment! Chcesz powiedzieć, że wam nie wyszło? W dodatku mam uwierzyć, że to ty
go spławiłaś? — Wyglądała na rozczarowaną i ciut zirytowaną. — Dziwne, raz jeden przyszłaś
do pracy bez miny niepocieszonej cnotki, więc doszłam do wniosku, że uprawiałaś seks.
Chyba miała jakieś magiczne umiejętności. Może była czarownicą – to by wszystko
wyjaśniało.
— Spędziłam weekend na relaksie — odpowiedziałam, oddalając się.
Podążyła za mną w milczeniu, a po paru krokach dodała:
— Chcesz, żeby zorganizować ci jeszcze jakąś randkę? Wiesz, to normalne, że za pierwszym
razem możenie wypalić, nie ma się czego wstydzić. W gruncie rzeczy to nie twoja wina, że
jesteś taka nieporadna i średnio atrakcyjna.
Gdyby nie to, że byłam w doskonałym humorze, z pewnością nie oparłabym się chęci jej
uduszenia.
— Dziękuję, może kiedyś. Jestem 50 twarzy greya online pl  zadowolona z obecnej sytuacji. A teraz będzie lepiej,
jak zabiorę się do pracy. Wybór kwiatów i serwetek przysparza mi trochę kłopotów. Klientka nie
jest przekonana do kolorów i odcieni — powiedziałam, umiejętnie zmieniając temat.
Jeśli istniało coś, co interesowało Valentinę bardziej niż życie intymne innych osób, była
to praca.
— Świetnie! W takim razie do roboty.
— Ach, jeszcze jedno. Mam prośbę.
— Słucham.
— Chciałabym wziąć kilka dni wolnego. To wyjątkowa sytuacja i potrzebuję trochę czasu,
żeby sobie z nią poradzić. Myślisz, że nie byłoby problemu?
Cristian miał wkrótce wyjechać i chciałam spędzić z nim parę dni. Przecież okręt nie
pójdzie na dno, jeśli na chwilę opuszczę pokład.
— Oczywiście, że będzie problem. Zdążyłam już zaplanować nam pracę. Ewentualnie
mogłabym zrobić wyjąteki dać ci kilka dni urlopu w przyszłym tygodniu, ale potraktuj to jako
osobistą przysługę. Zapamiętaj to sobie.
— W porządku. Dziękuję.
Byłam tak szczęśliwa, że jej groźny ton nie zrobiłna mnie większego wrażenia.
Z uśmiechem zasiadłam za biurkiem. Musiałam tam wytrzymać tylko osiem godzin, a potem
znów miałam zobaczyć mojego mężczyznę. Tego dnia wystawiali sztukę po południu, więc
obiecał, że zabierze mnie potem na kolację. Nie mogłam się doczekać.
Wszystko działo się tak szybko, że trudno było mi uwierzyć we własne szczęście. Bolało
mnie jednak to, że musiałam zacząć odliczać dni, które pozostały do naszego rozstania. Mieliśmy
niewiele czasu, żeby nacieszyć się naszą bajką. Wciąż miałam świadomość, że gdy pryśnie czar,
wszystko zniknie. To swoiste przekleństwo czyniło całą historię o wiele boleśniejszą, a jednocześnie
o wiele bardziej romantyczną.
Zabrałam się do pracy, ale Cristian wciąż mi towarzyszył. Myślami wracałam do poprzedniego
wieczoru i wypowiedzianych przez niego namiętnych słów. Nieustannie wyobrażałam sobie
te wszystkie chwile, które moglibyśmy 50 twarzy greya online pl  jeszcze razem przeżyć.
Kiedy dopijałam ostatnią tego dnia kawę i przygotowywałam się do stawienia czoła szalejącej
za oknem burzy, dostałam esemesa od Cristiana: „Dziękuję ci za fantastyczną noc. Nie
umawiaj się z nikim na wieczór, dzisiaj znów jesteś tylko moja”.

Dodaj komentarz